BUNNY STYLE





Linne - H&M / Kjol - J.C / Skor - Secondhand

Ledig och bekvÀm outfit för gruppintervjun jag var pÄ idag. Enligt mig ett svÄrt sÀtt att ha en arbetsintervju, men ja ja. Vi var nio av 301+ sökande som valts ut, sÄ man fÄr vÀl vara nöjd! Föresten, pÄ sista bilden kan ni se min knasiga höft (min högra, men rakt fram pÄ bilden hÀr blir det den vÀnstra), ser ni sÄ svullen musklen Àr? PÄ vÀnstra sidan sticker höftbenet ut som vanligt, men inte pÄ högersidan...
#1 - - Elin:

Vah? Tycker du att du har smÄ?? Dom Àr ju stora i jÀmförelse med mina haha! Men jag hÄller med, det Àr verkligen jÀttetrÄkigt, finns ju sÄ mÄnga fina fÀrger:((

#2 - - MELI:

sv: Hehe ja :D

#3 - - Amanda:

Enkelt men sÄ himla snyggt! :D

#4 - - emma- Photo and a little bit of hope.:

sv: the beach is best, Àven om man fÄr sand i byxorna och överallt.



Ähhh, ja, gör det! Àlskar det.

#5 - - Anonym:

Åh va spĂ€nnande, du mĂ„ste hĂ„lla mig uppdaterad!^^