#1 - - Jennilie:

Usch, när det är september är det höst på riktigt :/

Sv: Jag förstår hur du menar fast jag tycker liksom lite tvärtom att sjunga högt och och skrika under låten kan man göra hemma :P Nu går jag inte alls ofta på konsert men då jag gör det vill jag liksom höra låten, hur den låter live och liksom se hur artisten lever sig in i den och även en själv. Men om folk dansar hejvilt tycker jag inte gör något, det är ju bara härligt men det är just skrikandet jag kan störa mig på. Men som sagt, alla är olika och vi är ju tydligen bevis på det ;D

#2 - - Jennilie:

Oops, klickade iväg kommentaren innan den var klar.. Jag tänkte även säga det att jag förstår att du tyckte det var störande att det var massor där som inte kanske "ville" vara där så mycket egentligen. Då folk bara står och suckar är det bevis på att de inte borde vara där.