SÖNDAG - 110807

Hej godmorgon! Jag sitter i telefonkö just nu haha, hoppas pÄ att fÄ en lÀkartid idag! Jag har plats nummer tretton och det har bara gÄtt tjugo minuter sedan jag ringde. Det hÀr kommer ta tid... Under tiden packar jag! Idag Äker familjen ut till sommarstugan mitt i skogen. DÀrför kommer uppdateringen vara sÄdÀr den kommande veckan. Jag har dator och internet med mig, men det gÄr segt som sjutton dÀrute...



Jag vet inte hur dags vi Äker, eller om jag fÄr en lÀkartid idag, men vi hörs nog fler gÄnger idag. PUSSS
#1 - - [FOTOBLOGG] o livet med ADD UppmÀrkssamhetsstörning:

Har du eller nĂ„gon du kĂ€nner problem med nervositet eller den dĂ€r klumpen i magen vi alla haft nĂ„gon gĂ„ng i livet? Klicka dig dĂ„ in pĂ„ lĂ€nken hĂ€r nedanför och lĂ€s. Även om du kanske inte haft den klumpen eller nĂ„got annat sĂ„ tycker jag att du borde klicka dig in pĂ„ lĂ€nken iallafall. LĂ€s det som stĂ„r dĂ€r. För det som stĂ„r dĂ€r, det lever mĂ„nga personer med dagligen. Dom kĂ€mpar och tar sig fram. Även om dom bara kommer nĂ„gon centimeter lĂ€ngre Ă€n igĂ„r sĂ„ har dom kĂ€mpat. Dom har gjort ett bra jobb.

http://shadowzplay.blogg.se/2011/august/kampat.html



- sprid gÀrna denna lÀnken vidare.

Och kom ihÄg, DU Àr BRA exakt sÄ som du Àr!

#2 - - Anna:

Hoppas allt gÄr bra!

#3 - - lea:

för det Àr ju alltid lika kul att stÄ i telefonkö... :(

#4 - - Anna:

Sv: Jo klart jag Àr men jag dricker ju inte sÄ mycket :)