MY NEW BUCKLE SHOES





Mitt senaste tillskott, mina fina underbaringar frÄn Modekungen.se. Det Àr snart höst och de Àr perfekta och pÀlsiga och varma och gosiga och stabila! WOOP WOOP!
#1 - - emma- Photo and a little bit of hope.:

suuperfina!

#2 - - Jennilie:

Sv: Tack sĂ„ jĂ€tte mycket :) Hoppas du fĂ„r det trevligt hĂ€r pĂ„ Österlen dĂ„!

#3 - - THE NEW YORK THING -:

shit vilka hÀfitga skor! du passar jÀttebra i dom! :)

#4 - - Nathalié -TÀvlingar i bloggen just nu!:

Skitsnygga skor :).



Har tÀvling pÄ min blogg nu som man vinner en valfri vara frÄn Toplady :). Var gÀrna med & tÀvla!



http://yarp.blogg.se/2011/august/tavla-om-ett-valfritt-plagg-fran-toplady.html



Kram

#5 - - Anonym:

SOMMAR OCH SOOOL :) SÀljes: Sommarens snyggaste solglasögon, Ray Ban wayfarer!! Riktigt vrakpris, 500 kronor (nypris 1299:-!!) Passa pÄ, först till kvarn.

http://bloppisjosse.blogg.se/2011/august/ray-ban-wayfarer-rb2140-svarta.html

#6 - - Amanda:

Fina skor, du passade riktigt bra i dom! :)

#7 - - josephine:

vill du alltid hÄlla tiden?

nu kan du göra det med en snygg klockring frÄn runns.se i vÄran tÀvling!

vill du vara med?

http://twinblogg.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment

#8 - - Bodypalace:

Hej kommentera minst 3 inlĂ€gg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som Ă€r med. Gillar jag din blogg sĂ„ fĂ„r du en lĂ€nkning bland ”bra bloggar” . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace – en blogg dĂ€r alla Ă€r vackra & unika

(ursÀkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att sÄ mÄnga som möjligt ska hitta till bloggen för att se vilket bra budskap jag vill sprida)

#9 - - Elin:

SĂ„Ă„Ă„Ă„ snygga!<3

Avundsjuk:(