HALLELUJAH




Bilder frÄn igÄr. DÀr var Àckligt mycket folk. Jag Àlskar att gÄ pÄ konsert, men hellre att man betalar för att se ett band Àn gratiskonserter. Man fÄr ju för tusan inte plats för alla som bara stÄr och stirrar. Men gÄÄÄÄ inte och se bandet om ni inte Àr dÀr för att dansa och sjunga och delta pÄ konserten! Jag dansade och hoppade och skrek, och jag struntar i hur mÄnga tÄr jag förstörde, eller vem som jag skrek i öronen pÄ. TrÄkmÄnsar!

Konserten var för övrigt awesome, jag vrÄlade med och grÀt till och med under vissa lÄtar. SÄ glad jag blev över att jag i alla fall fÄtt se dem. Det var med ett lÀtt blÄslaget hjÀrta jag Äkte hem. Men lÄtarna finns ju kvar!
#1 - - Jennilie:

Haha vi Àr lite olika.. Om jag gÄr pÄ konsert vill jag att alla ska vara sÄ tysta som möjligt under sjÀlva upptrÀdandet sÄ man hör nÄgot. Sen om folk skriker nÄgon gÄng under tiden spelar ingen roll men de som skriker hela tiden sÄ man inte hör de som sjunger blir jag bara arga pÄ, haha.

Sv: Ja, jag hatar verkligen sÄna kommentarer!

#2 - - pimpXprincess:

Haha, jag kan verkligen se det framför mig ;D