GE MiG


Så himla läckra skor.
399 från Nelly. Ge mig dem i höst och jag blir Happy Bunny! Men nä minsann! Jag har köpstopp till och med September, enbart för att se om jag klarar det. Vad tror ni? ;D
#1 - - Emelie - Frisör & Vardag:

Du klara det ! :D det är ju redan den 21:a :) Månaden är snart slut ^-^

#2 - - Lina:

jag fundera på köpa dem i beige

#3 - - Emelie - Frisör & Vardag:

sv: det är kul att testa sig själv lite ibland :D Lycka till !

#4 - - Anette:

kilklackar är så snygga..!



sv: jaha, haha! trodde att lager 157 bara finns på dom stora städerna.

men får väl ta en titt där när jag någon gång åker till höganäs.. vilket jag typ aldrig gör.. haha. :)

#5 - - Anna:

Sv: Tihi aa ;)

#6 - - Marigona:

Du klarar det! HEJA HEJA :D:D



Sv: Nee att sy en tygväska går fort men att sätta dit alla spetsar! Räknade ut att det var 98 stycken kon-formade grejer i tyg som visade sig vara fyllda med bomull av något slag! Skulle jag aldrig orka göra! Möjligtvis nitar men aldrig sitta och sy koner fyllda med bomull haha D: