FREDAG - 110819



Idag drar jag ivÀg pÄ jobb! Det Àr min första dag pÄ Sample Section pÄ Sony Eriksson, ska bli spÀnnande!
Jag Àr borta heeela dagen, för efter jobbet sÄ ska jag direkt till min kusin. Moster ska ha födelsedagskalas och kusin ska ha avskedsfest. Hon drar ivÀg pÄ volontÀrarbete lÄngt ut i ingenstans!

Men fasa inte, jag har laddat upp med lite inlÀgg! Bland annat sÄ dyker det upp en kille med sÄ enormt cool stil! Missa inte! Ha en bra fredag, Äterkommer ikvÀll och berÀttar om jobbet, iiiih! Kissses and Cupcakes!
#1 - - Amanda:

Svar: Ja, fast det blev inte sÄ. Mitt hÄr ville inte blekas tillröckligt mycket av nÄn anledning. SÄ jag ska fÀrga brunt, sÄ ska jag ha min naturliga hÄrfÀrg sen. Det var det jag hade tÀnkt göra efter jag haft turkost :)

#2 - - Zoofie:

har du fÄtt jobb? :D

#3 - - pimpXprincess:

Ballt med hÄret sÄdÀr :)