#1 - - Timpe:

Wow, billigt!

#2 - - Anette:

billigt!

finns sånna par i dinsko också fast för en 500-lapp. :)

#3 - - Ellinor:

Snygga!

#4 - - Zoofie:

Fan vad du fyndar :o hittar massa billiga saker :D

#5 - - IDA ÏŸ MUSIK & FOTO:

Åh,har likadana och de är så sköna!

Använde dem hela förra vintern.<3

#6 - - Alice:

omn omno omn. Visst var det till mig du köpte dem? :D

#7 - - Anette:

sv: haha jo, det är ju bra! har också tänkt att köpa nya kängor. dom är ju lite lik dr martens vilket som är bra, fast i ett billigare pris och kanske inte i riktig djurskinn.. :)



hm.. bloglovin.. jag är typ aldrig inne där. det kanske är därför eller något. ska checka in och se min bloglovin..! :s

tack för att du följer min blogg på bloglovin. följer din blogg med, fast inte på bloglovin. borde kanske göra det. :)

#8 - - Anette:

sv. ja! såg dom förra året, provade dom från skopunkten men köpte dom aldrig. är fattig hela tiden ju, är så dålig på att spara pengar. :p



ojdå. bloglovin är ju rätt så konstig. vet faktiskt inte vad som har hänt. jag hoppas att det fungerar nu iallafall!

#9 - - Alice:

Jag kan låna på obestämd tid! :D

#10 - - Catja:

Ja och galet sköna är de :D