ONSDAG - 110420

Goodmorning ladybugs! Ingen sol idag. Och vart ska jag? Ut ut pÄ stan. Som vanligt vid icke soliga dagar! Det blir ett obligatoriskt besök pÄ arbetsförmedlingen, sen kanske vi pyser vidare till malmö dÄ vi ÀndÄ Àr ute och far!

#1 - - Gosia:

Jag ska ocksÄ ut pÄ stan och ingen sol hÀr inte! :(



Oj :o Fyfan ditt anfall lÀt ju tusen gÄnger vÀrre Àn mitt...trodde inte det kunde bli sÄ extremt!

Ja, mÄnga sa till mig att jag inte borde ha problem med migrÀn nÀr "jag Àr sÄ ung"... Men jag ska definitivt köpa tabletter sÄ jag Àr förberedd!

#2 - - Joss:

sv: mm taco paj, gjorde mig en taco-paj i gÄr. gottit !:)

#3 - - Nathalie:

Jag har en frÄgestund i min blogg sÄ frÄga gÀrna nÄgot! =)

#4 - - lovisa:

cool header!

#5 - - borisjelic:

hej :D

Jag undrar bara vad du tycker om britneys nya video för lÄten ''Till the world ends'' :D`?