SÖNDAG - 110424

Goodmorning ladybugs! GÄrdagen med pÄskmiddagen var fin! Full av sol, socker, Àgg, vÀrme, skratt, öl, pÄskgg och tyvÀrr Àven slagsmÄl. Somtur var kom slagsmÄlet sist i ordningen Àven pÄ kalaset, precis innan vi skulle gÄ, sÄ det förstörde inte sÄ mycket. HÀr hemma blev stÀmningen lite sÄdÀr efterÄt, men pojken fick sura fÀrdigt och sedan kunde vi kramas igen. Och dÀrefter mysa till nya Dr Who avsnittet! NÄn som sett? NÄn som förstod nÄtt, haha?



IkvÀll ska jag ha kalas, mina fina vÀnner frÄn gymnasiet kommer och leker med mig och Alex i min trÀdgÄrd
. Ska bli kul! SÄ nu ska jag Àta frukost och pyssla och ladda upp inför det, tjingeling!
#1 - - - Alexandra!:

Jag Àr sÄ trött pÄ slagsmÄl. Nu Àr det visserligen inget jag stöter pÄ ofta, eller ens stöter pÄ, men man hör ju om det till och frÄn.

MĂ„ste folk verkligen?



sv: Den boken MÅSTE du ha!

#2 - - - Alexandra!:

sv: Åh, dĂ„ förstĂ„r jag. Denna alkohol alltsĂ„...

#3 - - - Alexandra!:

sv: Aj aj, man ska passa sig för att kombinera vissa mediciner med alkohol. Jag har sett för mÄnga "snedtÀndningar" pga sÄnt.

#4 - - Marcus:

HĂ€rliga bilder.

#5 - - felicia.:

jag hatar verkligen slagsmÄl. de Àr sÄ vidrigt. tur de att jag bara har vart vittne till ett. de rÀcker för mig.

#6 - - Jessi Fox:

omg va e dr eho för nÄtt??? :O

#7 - - emma: foto,mode,dans-blogg:

jag vet, jag Àlskar den!



#8 - - pimpXprincess:

Vad trist med slagsmÄl :/ Men skönt att resten var bra.

#9 - - Jennilie:

Sv: tack tack :)