MÅNDAG - 110418

Helloo idag Àr det strÄlande sol, jag svettas som en galning för det Àr tusen grader varmt hÀr dÄ solen stekt pÄ fönstret hela morgonen. Ska ge mig ut i vÀrmen hem till mami och syster. Idag ska vi ta en tur pÄ Nova. Jag ska hÀlsa pÄ mina BikBok-girls tÀnkte jag! PUSSS

#1 - - pimpXprincess:

Svar: Jag har fjÀrilsfobi som faaaan, hehe!

#2 - - Anna:

DÄ kunde du ju ha hÀlsat pÄ mig, Àr ensam denna veckan eller ja fram till torsdag dÄ jag Äker till mina förÀldrar för att fira pÄsk :)

#3 - - Anna:

Sv: Hmm, jag kanske har jobb pÄ Sony Ericsson pÄ onsdag, fÄr reda pÄ det imorgon. DÄ Àr jag bokad till 17 men man vet ju aldrig hur lÄng tid det tar men efter 17 pÄ onsdag Àr jag definitivt ledig :) men dÄ kanske du inte Àr i stan lÀngre :/

#4 - - Anna:

Sv: DÄ funkar inte det :( Hur gör vi dÄ?