LiTEN UPDATE

OMG MY HEAD HURTS! Har precis spenderat nÄgra timmar framför Alex gamla gamla flimriga tv. Inte blev det bÀttre av att det var en sliten gammal VHS film jag kikade pÄ. Waynes World 2 - love it!

Dessutom har jag haft en trist dag. Inga nya spÀnnande chanser för jobb dÄ jag var pÄ arbetsförmedlingen. Jobbet pÄ ErikshjÀlpen kÀndes inte sÄ kul som det brukade göra.. sucky. Och mitt besök i trebutiken slutade med en ilsken Bunny som stormade ut ur butiken. GARH! Varför ger dom sig aldrig. Jag Àr nÀstan beredd pÄ att sÀga upp mitt abonnemang dÀr nu.

Nu Àr jag i alla fall hos Alexbaby. Vi Àr hungriga nu men vi fÄr inte plats i köket sÄ vi svÀlter helt enkelt ihjÀl idag. Och mitt internet hÀr Àr supersÀmst, sÄ just nu kommer det inte heller upp nÄn bild som kan pigga upp detta trista inlÀgg. BlÀ!

Försöker Äterkomma laterz, ska slÀnga mig i soffan. Kanske be Alex massera mina blÄs-beklÀdda fossingar? Mohaha!
#1 - - Dixi Wonderland:

Svar: Tack sÄ mycket :D

#2 - - emmi:

- tack sÄ mycket!:)

#3 - - pimpXprincess:

LÄter inte som nÄgon vidare bra dag det dÀr :/

#4 - - Lenica:

Please Vote for Tokio Hotel on O Music Awards!!

http://omusicawards.com/vote/fan-army-ftw/

Thank you!