iN SHOE-HEAVEN

Det finns mycket vackert pÄ Odium Clothing. En av mina favorit webbutiker. Titta bara!




Men vilka ska man vÀlja?
Jag har ju bara rÄd med ett par :(
#1 - - - Alexandra!:

sv: Åh okej! Du fĂ„r gĂ€rna sĂ€ga till i morgon, sĂ„ jag kan planera vad jag ska göra efter jobbet. Slutar nĂ€mligen kl 4 sĂ„ mĂ„ste se om jag ska hem emellan eller om jag ska fördriva tid nĂ„nstans. ;D

#2 - - - Alexandra!:

sv: Det gör ni rÀtt i! Men hm.. ska du skicka i vÀg ett mess nÀr ni Àr pÄ G till Fryshuset, sÄ kan jag höra av mig nÀr jag börjar nÀrma mig?

#3 - - - Alexandra!:

sv: Det lÄter ju bra! DÄ kan ju jag komma nÄn gÄng mellan 6 och halv 7, sÄ vi hinner ses en snabbis. :D

#4 - - Linnéa K:

De lÀngst ner till vÀnster... jag tyckte inte att de andra var sÄ fina.

#5 - - Hanna Skattberg:

Hoppas du haft en bra dag:D

#6 - - IDA † MUSIK & FOTO:

De tredje paret var lÀtt snyggast!

#7 - - Linnea:

Det första paret! sÄ jÀkla snygg! fast allihop va va grymma!