HAiR

Klippte min lugg. Blev inte som det brukar. Vet inte om jag gillar det, eller jag ska behöva ha mössa nu dÄ vÀrmen Àntligen kommer?

före.


efter.
#1 - - Danica:

Gillar de :) du fick lite edge.

Jag klippte raklugg, var sÄ stor förÀndring för mig med sne lugg...

Men jag gillart :D dock saknar jag min gamla fast ÀndÄ inte! de Àr nais.

#2 - - Zoofie:

Jag tycker det blev snyggt :D och om du inte gillar det; kom ihÄg att luggen vÀxer som ogrÀs ;)

#3 - - - Alexandra!:

sv: Den var god! :D

#4 - - pimpXprincess:

Du vÀnjer dig nog snabbt + att det vÀxer ut i vÀrsta fall. Mössa behöver du inte ha ;)

#5 - - Pyrola:

Cute! Ögonen framtrĂ€der mer nĂ€r man inte har en tjock lugg som tynger ner, frĂ€scht i sommar ju :D

Btw sÄg precis Harry Potter and the deathly hallows med Lars (japp, först nu, I'm aweful);D

#6 - - Pyrola:

SV: JO FÖR FASEN! eheh. Vi fĂ„r typ köra hela rundan i Lund; Uggleboden, ErikshjĂ€lpen, FyndkĂ€llaren, La Scarpetta, Alice i Underlandet och den dĂ€r konstiga lilla tantiga borta pĂ„ Lilla Fiskaregatan. haha, finns det nĂ„gra fler?