FOR A SECOND i WENT TO HEAVEN (videoinlÀgg)


DÄ jag skulle pÄ min första Miyavikonsert hoppades jag pÄ att fÄ höra bland annat en speciell lÄt.
Men det fick jag inte, för det var en turné frÄn den senaste skivan, och lÄten Àr gammal. Inför den andra konserten hoppades jag ocksÄ pÄ att fÄ höra den, för den var inte i samband med ett skivslÀpp. Jag fick höra vackraste Cuu Cuu Ruu ~, men inte den hÀr lÄten. Den hÀr gÄngen hade jag kollat spelschemat och sett att den tyvÀrr inte skulle spelas den hÀr konserten heller...

.. men sÄ kom vi till den biten i konserten dÄ han satte sig ner pÄ sin pall, och sÄ frÄgade han det, det som jag alltid önskat att han skulle frÄga oss, vilken lÄt vill ni höra?, och som om det inte kunde bli bÀttre Àn sÄ, sÄ skrek de som lÀt mest till svar, Itoshii Hito. Och jag tror jag hann reagera sÄ snabbt med mina tÄrar innan han hann svara tillbaka, Itoshii Hito? Allright! DÀrefter kastade jag kameran till Alex och sen grÀt och sjöng jag av lycka! (so uhm eh ja. om ni tittar pÄ videon kommer ni nog höra mig sjunga. jag sjunger förvÄnansvÀrt rent för att hÄlla pÄ att drunkna i mina egna tÄrar.. haha!)



"It's not that i could die for you, but rather I've decided, I will live for you".