FiNT PÅ FÖDELSEDAGEN


Fint och stort paket frÄn familjen pÄ morgonen. Vad tror ni det innehöll? ;D


Och dÄ jag trippade in i personalrummet pÄ jobbet möttes jag av tulpaner, fina ord och en liten present! <3



Vid lunch viste jag att min baby skulle komma och hĂ€lsa pĂ„, och med sig hade han Annisen som hade bestĂ€mt sig för att överaska mig. Av henne fick jag en underbart fin ros! Åh, önskar ni kunde fĂ„ kĂ€nna hur gott den luktar!



Present frÄn Àlsklingen!


Och söta smÄ bambi-pussar fick jag ocksÄ!
#1 - - Marigona:

Ne men GRATTIS :D:D

#2 - - pimpXprincess:

Gissar pÄ skor? Haha :)

#3 - - - Alexandra!:

Du verkar ha haft en riktigt bra födelsedag, Bunny, hÀrligt! :D

#4 - - Flickvall:

Grattis i efterskott :)

#5 - - Stina:

Grattis i efterskott! ^__^

#6 - - Anna:

HĂ„ller sig rosen fortfarande? :)