EN VECKA KVAR



Sju dagar kvar nu! Jag har redan sett honom två gånger.
Jag hoppas som tusan att han spelar en viss låt för mig. Jag fick höra en favorit förra konserten, och nu är det tredje gången gillt, det måste bli av den här gången!

Under tiden jag drömmer om Miyavi på jobbet kan ni få kika på det här fina klippet på den underbara japanska publiken (och senare lyssna på en av mina favoriter, den börjar vid 3.08). Vist är de väl fantastiska? Jag skulle så gärna vilja se en konsert på Japansk mark. Hade jag skrikigt som en tok som jag brukar, eller hade jag gjort som japanerna?

#1 - - felicia.:

förstår att du är pepp. finns inget bättre än konserter

#2 - - - Alexandra!:

Åh, när jag ser att du ska hit blir jag fruktansvärt sugen på att springa förbi Fryshuset och säga "hej" innan ni går in!

#3 - - ellinor:

hehe, jag åker till Skåne den dagen : )